Reklama pre retail vo forme interiérových a exteriérových tabúľ pre sieť OKAY. Interiérová a exteriérová reklama zohráva zásadnú úlohu pri propagácii obchodných reťazcov – pri získavaní nových zákazníkov a pri budovaní image u existujúcich. Tieto dve formy reklamy synergicky spolupracujú pri vytváraní súdržnej a pôsobivej prítomnosti značky.
Reklama pre retail v exteriéri
Reklama pre retail do interiéru
Jedným z kľúčových aspektov interiérovej reklamy pre retail je vizuálny merchandising. To zahŕňa strategické umiestnenie produktov, kreatívne displeje a atraktívne značenie na zvýraznenie konkrétnych produktov alebo propagačných akcií. Dobre navrhnuté interiérové displeje dokážu upútať pozornosť nakupujúcich a podnietiť impulzívne nákupy.
Rozhodujúca je aj synergia medzi interiérovou a exteriérovou reklamou. Konzistentnosť v brandingu je kľúčom k vytvoreniu signifikantného (väčšinou podvedomého) dojmu u zákazníka. Keď exteriérová reklama dovedie zákazníka do predajne, interiér by mal vizuálne plynule nadväzovať a dotvárať konzistentný image značky.